piątek, 25 sierpnia 2017

Propozycje

Hej kochani!
Po pierwsze się pochwalę - nareszcie troszkę marzenia się spełniają. Zmieniłam pracę, jest super i przy moim nazwisku widnieje słowo "writer" na razie to tylko technical writer ale zawsze coś :)

Jak widać, nie mam jakoś weny do pisania tego bloga. Nadal jednak piszę, tylko już co innego. Mam kilka opowiadań, jakieś miniaturki czy prezenty dla znajomych. Nigdy tego nie publikowałam i szkoda mi trochę aby to się grzało w metaforycznej szufladzie.
Może macie ochotę poczytać coś mojego, co nie jest związane z HP ale nadal to w dużej mierze romans czy fantasy?
Jeżeli tu jeszcze zaglądacie, dajcie mi znak :)

Druga moja propozycja to spotkanie - może ktoś z Warszawy chce się spotkać i pogadać np. o starych dobrych czasach fanfikcji? Może jakieś piwo albo relaks gdzieś na trawie?
Dajcie mi znać w komentarzach, albo na maila astalka@gmail.com

Buziaki,
Wasza Astal

18 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam ostatnio, wrzucaj tu co chcesz, bo uwielbiam twój styl pisania :) mam nadzieję, że kontynuujesz pracę nad swoją książką. W tym roku byłam na stażu w wydawnictwie i uwierz mi żadna propozycja jaką czytałam nie dorównowała twojemu opowiadaniu. Także trzymam kciuki żeby przy twoim nazwisku pozostało writer ale bez technical :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Naprawdę bardzo wiele dla mnie znaczą :* Chciałabym napisać moją książkę w dwa dni ale okazuje się, że pisanie o swoim świecie od początku do końca to nie takie proste. Ale staram się jak mogę. Bardzo chciałabym kiedyś pracować w wydawnictwie i trochę zazdro stażu :)

      Usuń
  2. Hurra! Wspaniałe że robisz teraz coś związanego z pisaniem :) i chcesz zrobić spotkanie to niewiarygodne! Na pewno napiszę na maila! Po prostu muszę to powiedzieć-ODLOTOWO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na maila :) Będzie mi miło się spotkać

      Usuń
  3. Ponieważ powinnam pisać kończyć właśnie pisać licencjat, albo chociaż zajmować się określaniem budowy nagłówka prasowego, oczywistym jest, że zamiast tego krążę jak duch po swoich ukochanych blogach, w nadziei, że ktoś jeszcze pisze z tej starej - bez urazy, pisząc 'starej' mam na myśli tych, którzy zaczynali jakieś 13 lat temu, czyli mniej więcej wtedy co ja - dobrej, fanfickowej gromady i naprawdę się ucieszyłam widząc, że Ty nadal tu jesteś. Chyba nigdy nie odważyłam się napisać, jak wielki wpływ wywarłaś na moją skromną osobę, bo zawsze gdy myślę o tym, dlaczego w ogóle zdecydowałam się zaczynać pisać, myślę między innym o Twoim opowiadaniu, które pokochałam i do którego wracam co jakiś czas z taką samą przyjemnością jak wtedy, gdy miałam 13 lat i dopiero stawiałam swoje pierwsze kroczki w świecie fanfiction. Mam wielką nadzieję, a właściwie pewność, że jeszcze kiedyś o Tobie usłyszę i trzymam mocno kciuki, żeby to się stało jak najszybciej :) I z ogromną przyjemnością przeczytam to, czym zechcesz się podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa, pamięć i trzymam kciuki za licencjat :) Znalazłam Twojego bloga i nawet odważyłam się do Ciebie napisać :D Nie wiem czy używasz na co dzień tego adresu, który masz na blogu :P

      Usuń
  4. wrzucaj - aby jak najwięcej :) Już Ci parę razy pisałam, że nie mam zwyczaju komentowania - ale dla Ciebie ostatecznie zawsze robię wyjątek :) gratuluję nowej posady i trzymam kciuki :D Co do spotkania - hym, dlaczego właściwie by nie? :) Jestem w Warszawie od miesiąca i mogłabym dla odmiany w końcu zrobić coś przyjemnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Astalko ! Dawno tu nie zaglądałaś, daj znać co tam u Ciebie ! :) Jak książka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZU ASTAL ZAMYKAJĄ ONET PRZENOS HUNCWOTÓW

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jest jakaś szansa na to żeby powrócił Władca Jogurtu z czarownicami? To była taka świetnie zapowiadająca się historia i troszkę mi jej brakuje. ;_;

    *Lena

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak byłam zakochana w Twoim fanfiku o Lily i Jamesie. Dorwałam się do wordpressa i powoli przypominam sobie całą historię :)
    Byłam ciekawa jak się rozwinęłaś w ciągu tych kilkunastu lat i chociaż nie czytam opowiadań o Nowym Pokoleniu, to się skusiłam i jednak nadal jesteś moją ulubioną autorką fanfików :D (mimo że to nowe Pokolenie)
    Czekam na coś nowego i lecę przypominać sobie stare <3
    Pozdrawiam :*
    SBlackLady


    http://kociol-pelen-amortencji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli jeszcze tu zaglądasz... jest jakaś szansa żebyś podzieliła się ze światem starym opowiadaniem? Uwielbiałam do niego wracać w gorsze dni. Ale blog na onecie już nie istnieje :( jeśli istnieje w jakiejś PDF-owej wersji to bardzo chciałabym ją posiąść, taki literkowy antydepresant :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, Astal. Daj znać co tam u ciebie słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej !
    Napisz, czy gdzieś mogę znaleźć twój stary blog o czasach Huncwotów proszę :) Kochałam go :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ---> astalstory.wordpress .com tutaj jest opowiadanie Astal o Huncwotach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ASTAL można Cię jeszcze gdzies znalezc? :(((

    OdpowiedzUsuń
  14. Astal, co u Ciebie słychać? Na jakim etapie jest książka? Czy wszystko u Ciebie ok?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wciąż tu zaglądam z nadzieją, że opublikujesz coś nowego, albo dasz znać, że wychodzi Twoja książka :)

    OdpowiedzUsuń